SEMINAR: Elektronske ponude u postupcima javnih nabavki – sesija III (21.-23. februar 2019. Dubrovnik)
Nakon jednodnevnog seminara o temi javnih nabavki koji je ZAMM media CONSULTING organizirala krajem januara u Sarajevu, nova prilika za rješavanje nerješivih pitanja bit će od 21.-23. februara 2019. godine. Trodnevni seminar pod nazivom „Elektronske ponude u postupcima javnih nabavki – sesija III“ bit će održan u hotelu „Neptun“ u Dubrovniku.
Uvodno predavanje „Korupcija i koluzija u nabavkama“ održat će Đenan Salčin, v.d. direktora Agencije za javne nabavke BiH. Salčin će govoriti o dosadašnjim propustima pa čak i banalnim situacijama koje bacaju sjenu na regularnost određenih postupaka u javnim nabavkama. Uočeni problemi trebali bi biti riješeni usvajanjem Nacrta ZIDZJN BiH, odnosno pokretanjem inspektorata i drugim mjerama koje će doprinijeti suzbijanju korupcije.
Nadalje, sve o temi „Praktična primjena ZJN“ učesnicima seminara izložit će Admir Ćebić, pomoćnik direktora AJN BiH. Kao i na prethodnim seminarima Ćebićeva uža specijalnost su “Pitanja i odgovori – razgovori s predavačem”.
Ilija Ignjatić, certificirani trener AJN i ToT projekta EK, govorit će o formiranju i zadacima Komisije za javne nabavke. Također, Ignjatić će govoriti i o uvijek aktuelnoj temi „Pravna zaštita – ZJN i supsidijarna primjena pravila upravnog postupka“.
ONLINE PRIJAVA – POPUNITE OBRAZAC
Uz ponavljanje materije prezentirane u prethodnim sesijama Dario Kihli, šef grupe za IT AJN BiH, učesnike će upoznati sa najnovijim izmjenama i novitetima u e-Nabavkama. Osvrnut će se na:
- Elektronske ponude u postupcima javnih nabavki – sesija I i sesija II (ponavljanje materije)
- Kreiranje elektronskog postupka
- Administracija uslova za učešće
- Kreiranje ponuda i dostava ponuda
- Povlačenje ponude i izmjena/dopuna ponude
- Formiranje komisije za nabavke
- Članovi tima na postupku
- Automatsko otvaranje ponuda
- Otkazivanje automatskog otvaranja ponuda
- Izmjena automatskog otvaranja ponuda
- Evaluacija ponuda
- Unos rezultata evaluacije
- Bodovanje i preporuka
- Odbijanje preporuke i prihvatanje preporuke komisije
- Odluka o izboru/poništenju
- Vraćanje na ponovnu evaluaciju
- Zahtjev za ispravku računske greške
- Kreiranje izvještaja i zapisnika
- Nove notifikacije u sistemu
Kotizacija po učesniku seminara iznosi 219,00 KM (na kotizaciju se ne zaračunava PDV).
U iznos kotizacije uključeni su radni materijal, vježbe, kafe pauze… Početak seminara je 21. februar u 14. 00 sati. Pretplatnici stručnog časopisa „Javne nabavke“ ostvaruju popust u iznosu od 20 %.
ONLINE PRIJAVA – POPUNITE OBRAZAC
Više informacija putem info-telefon 033 554 731 / FAX: 033 554 756 ili e-mail adrese zamm.media@gmail.com.