• 0Shopping Cart
ZAMM MEDIA CONSULTING | SARAJEVO KONSALTING CENTAR
  • ZAMM CONSULTING
    • O Nama
    • Usluge
    • Projekti
    • Misija
    • Javne Nabavke
    • Javno privatno partnerstvo
  • POSLOVNA LITERATURA
    • Preporučujemo
    • Novo
    • Akcija
  • ČASOPIS JAVNE NABAVKE
    • Godišnja pretplata za stručni časopis JAVNE NABAVKE + CD
    • Tema
    • Korisno
    • Intervju
    • Pitanja i Komentari
  • SEMINARI I EDUKACIJE
    • Aktuelno
    • Registracija
    • Arhiva
    • Forum javnih nabavki
  • BIZNIS VIJESTI
    • BiH
    • Regija
    • Svijet
    • Blog
    • Nije sve u poslu
  • ZAMM SPORT
    • Pozitivna Strana Sporta
    • ZAMM Tim
    • AFA
  • KONTAKT
  • Menu
stav

Agencija za javne nabavke objavila devet novih stavova

18/06/2019/in BiH, Biznis Vijesti, ČASOPIS JAVNE NABAVKE, Pitanja i komentari /by Azra Islamagić

Agencija za javne nabavke BiH objavila je devet novih stavova koji se odnose na elektronske javne nabavke, prvenstveno e-Aukciju.

 

Koje podkriterije u okviru kriterija ekonomski najpovoljnija ponuda je moguće koristiti u slučaju da je predviđena e-aukcija, u postupku javne nabavke?

Članom 1. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije (“Službeni glasnik BiH” broj 66/16) određeno je da je e-aukcija način provođenja dijela postupka javne nabavke, koji uključuje podnošenje novih cijena, izmijenjenih naniže, ili cijena i novih (poboljšanih) vrijednosti koje se odnose na određene elemente ponuda, a odvija se nakon početne ocjene ponuda i omogućava njihovo rangiranje pomoću automatskih metoda ocjenjivanja u informacionom sistemu e-Nabavke.

Nadalje, član 2. stav (2) Pravilnika definiše da u slučaju primjene e-aukcije, tenderska dokumentacija mora sadržavati odgovarajuće informacije o procesu e-aukcije i podkriterije koji će biti predmet e-aukcije, pod uslovom da se ti podkriteriji mogu kvantitativno odrediti i izraziti u brojevima ili postocima, odnosno kroz matematičku formulu, u slučaju primjene kriterija ekonomski najpovoljnija ponuda. U slučaju kriterija ekonomski najpovoljnija ponuda, ocjena ponuda se vrši samo po podkriterijima definisanim u sistemu e-Nabavke.

U sistemu e-Nabavke u okviru podkriterija ekonomski najpovoljnija ponuda predefinisana tri podkriterija koje je moguće koristiti za e-aukciju, i to:

– Cijena,
– Rok isporuke, i
– Garancija.

Nadogradnjom informacionog sistema e-Nabavke u narednom periodu će biti omogućeno da se koriste i drugi podkriteriji, pod uslovom da se mogu kvantitativno izraziti.

 

Da li je ugovorni organ obavezan obavijestiti ponuđača o prihvatljivosti njegove ponude prije e-aukcije?

Članom 4. stav (6) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije (“Službeni glasnik BiH” broj 66/16) – u daljem tekstu: Pravilnik, određeno je da se svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom zakazivanja e-aukcije obavještavaju istovremeno putem informacionog sistema sistema e-Nabavke ( u daljem tekstu: sistem e-Nabavke), o slijedećem:

– datumu i vremenu početka e-aukcije,
– prethodno određenom trajanju e-aukcije,
– broju postupka javne nabavke i broju lota, ukoliko je postupak podijeljen na lotove,
– poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda,
– ukupnom broju bodova u slučaju ekonomski najpovoljnije ponude,
– da li se na ponudu primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg.

Nadalje, članom 1. stav (3) Pravilnika je određeno da je e-aukcija način provođenja dijela postupka javne nabavke, koji uključuje podnošenje novih cijena, izmijenjenih naniže, ili cijena i novih (poboljšanih) vrijednosti koje se odnose na određene elemente ponuda, a odvija se nakon početne ocjene ponuda i omogućava njihovo rangiranje pomoću automatskih metoda ocjenjivanja u sistemu e-Nabavke.

Unapređenja poslovnih pravila i funkcionalnosti sistema e-Nabavke

 

Također, u članu 3. stav (1) Pravilnika je navedeno da prije zakazivanja e-aukcije ugovorni organ u sistem e-Nabavke unosi sve prihvatljive ponude.

E-aukciju treba shvatiti kao jednu dodatnu aktivnost u postupku javne nabavke (u cilju efikasnijeg korištenja javnih sredstava) koja neće narušavati način provođenja postupka. Ugovorni organ, odnosno Komisija za nabavke nakon javnog otvaranja ponuda, na zatvorenoj sjednici analizira ponude i utvrđuje prihvatljivost istih.

Prema tome, Komisija je počela sa radom na Zapisniku o ocjeni ponuda u kojem će konstatovati i obrazložiti koje su ponude prihvatljive, a koje nisu, te će zakazati e-aukciju unosom prihvatljivih ponuda. Ponuđači čije ponude nisu prihvatljive se u ovoj fazi ne obavještavaju o tome. Ukoliko bi se ponuđači prije zakazivanja e-aukcije obavijestili da njihove ponude nisu prihvatljive tada bi se izgubio princip „jednofaznosti“ postupka ukoliko govorimo o otvorenom postupku i postupku konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda.

Postoji razlika u odnosu na višefazne postupke, odnosno ograničeni i pregovarački postupak sa objavom obavještenja o nabavci (nakon kojih je moguća e-aukcija) gdje se ponuđači nakon pretkvalifikacione faze obavještavaju da li su kvalifikovani ili ne, ali to je svakako karakteristika višefaznih postupaka bez obzira da li je predviđena e-aukcija ili ne.

Nakon što se okonča e-aukcija ugovorni organ, odnosno Komisija za nabavke nastavlja raditi na Zapisniku o ocjeni ponuda u kojem će konstatovati rezultate e-aukcije (preporuka je da se priloži Izvještaj o toku i završetku e-aukcije koji se može generisati iz sistema) i dati preporuku ugovornom organu.

Ugovorni organ okončava postupak u skladu sa članom 69. Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH” br.39/14) – daljem tekstu: Zakon i donosi odluku koju u skladu sa članom 71. Zakona dostavlja svim ponuđačima koji su blagovremeno dostavili ponude, naravno zajedno sa Zapisnikom o ocjeni ponuda. Ponuđači čije ponude nisu prihvatljive, po prijemu navedene odluke i Zapisnika mogu osporavati neprihvatljivost svoje ponude izjavljivanjem žalbe u roku iz člana 101. stav (1) tačka d) Zakona.

Šta se podrazumjeva pod intelektualnim radom iz iz člana 2. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije („Službeni glasnik BiH“ broj 66/16), odnosno da li se za projektovanja iz Aneksa II Dio A može provoditi e-aukcija?

Prema članku (2) stavak (2) Pravilnika o uvjetima i načinu korištenja e-aukcije (“Službeni glasnik BiH” br. 66/16) – u daljnjem tekstu; Pravilnik, u slučaju primjene e-aukcije, tenderska dokumentacija mora sadržavati odgovarajuće informacije o procesu e-aukcije i podkriterije koji će biti predmet e-aukcije, pod uvjetom da se ti podkriteriji mogu kvantitativno odrediti i izraziti u brojevima ili postotcima, odnosno kroz matematičku formulu, u slučaju primjene kriterija ekonomski najpovoljnija ponuda. U slučaju kriterija ekonomski najpovoljnija ponuda, ocjena ponuda se vrši samo po podkriterijima definiranim u sustavu e-Nabave.

Članak 2. stavak (3) Pravilnika regulira da e-aukcija nije moguća ukoliko su predmet nabave ugovori o uslugama i ugovori o radovima čiji je predmet intelektualni rad, kao što je projektiranje radova, jer se takve ponude ne mogu rangirati primjenom metoda automatskog elektronskog ocjenjivanja.

Dakle, radi se o onim uslugama ili radovima koji podrazumijevaju intelektualni rad, ali se ocjenjivanje tog rada ne može iskazati objektivno, kvantitativno, kroz matematičku formulu. Jedan od primjera je da se e-aukcija ne može primijeniti za nabave za koje bi se inače primijenio ili mogao primijeniti natječaj za izradu idejnog rješenja. Naime člancima 33.i 34. Zakona o javnim nabavama je definiran natječaj za izradu idejnog rješenja kao i procedura kako se isti provodi.

U konkretnom, ne postoji mogućnost objektivnog vrednovanja, već preovladava subjektivni dojam članova povjerenstva, čiji sastav i potvrđuje da se izbor vrši na temelju subjektivnih ocjena.

Iz naprijed navedenog proizilazi da u tim slučajevima nije moguće predvidjeti e-aukciju, a što su slučajevi predviđeni člankom 2. stavak (3) Pravilnika.

Shodno gore navedenom, za usluge projektovanja nije moguće predvidjeti e-aukciju.

Proveden je konkurentski zahtjev za dostavu ponuda, sa predviđenom e-aukcijom. Sve četiri pristigle ponude su prihvatljive ali dvije prelaze vrijednosni razred od 50.000,00KM. Da li i ove dvije ponude koje prelaze 50.000,00KM mogu sudjelovati na e-aukciji obzirom da prelaze vrijednosni razred konkurentskog zahtjeva?

Prema članku 2. stavak (1) točka l) Zakona o javnim nabavama (“Službeni glasnik BiH” br. 39/14) – daljem tekstu: Zakon, ponuda je dokument koji podnosi ponuditelj, pri čemu nudi isporuku robe, pružanje usluge ili izvođenje radova, pod uvjetima koje određuje ugovorno tijelo u tenderskoj dokumentaciji. Ponuda može biti:

1) prihvatljiva- ako ispunjava sve uvjete koji se traže tenderskom dokumentacijom,
2) neprihvatljiva- ako ne ispunjava uvjete koji se traže tenderskom dokumentacijom.

Nadalje, Pravilnik o uvjetima i načinu korištenja e-aukcije (“Službeni glasnik BiH” broj: 66/16) – u daljem tekstu: Pravilnik, nije eksplicitno propisao što ugovorno tijelo treba uraditi kada je u pitanju konkurentski zahtjev za dostavu ponuda, a neke od cijene premašuju 50.000,00KM i u pitanju su robe ili usluge te je predviđeno provođenje e-aukcije. Ovaj Pravilnik isključivo barata pojmom „prihvatljive ponude“.

Međutim, podsjećamo na samu definiciju e-aukcije iz članka 1. stavak (3) Pravilnika koja glasi:
„E-aukcija je način provođenja dijela postupka javne nabave, koji uključuje podnošenje novih cijena, izmijenjenih naniže, ili cijena i novih (poboljšanih) vrijednosti koje se odnose na određene elemente ponuda, a odvija se nakon početne ocjene ponuda i omogućava njihovo rangiranje pomoću automatskih metoda ocjenjivanja u informacijskom sustavu e-Nabave.“

U odnosu na sve gore navedeno, mišljenja smo da bi bilo svrsishodno i efikasno dopustiti sudjelovanje u e-aukciji i ponuditeljima čije ponude premašuju iznos od 50.000,00KM , jer će pomenuti zasigurno snižavati svoju cijenu i na taj način u krajnjoj liniji učiniti svoje ponude prihvatljivim u pogledu cijene.

U postupku u kojem su učestvovala dva ponudača, nakon održane e-aukcije i donesene odluke o dodjeli ugovora, uvidom u ponude je utvrđeno da ponuda drugorangiranog sadrži nedostatke. Prvorangirani izjavljuje žalbu, koju ugovorni organ cijeni kao osnovanu. Da li se ugovor zaključuje na iznos iz ponude prije ili nakon e-aukcije s obzirom da e-aukcija nije ni trebala biti održana?

Prema članu 1. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije (“Službeni glasnik BiH” br. 66/16) – u daljem tekstu: Pravilnik, e-aukcija je način provođenja dijela postupka javne nabavke, koji uključuje podnošenje novih cijena, izmijenjenih naniže, ili cijena i novih (poboljšanih) vrijednosti koje se odnose na određene elemente ponuda, a odvija se nakon početne ocjene ponuda i omogućava njihovo rangiranje pomoću automatskih metoda ocjenjivanja u informacionom sistemu e-Nabavke.

Nakon održane e-aukcije u postupku javne nabavke, ugovor se nudi prvorangiranom ponuđaču, po cijeni koja je postignuta u e-aukciji. Nakon donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude, svaki ponuđač koji je učestvovao u tom postupku, ima pravo uvida, u skladu sa članom 11. stav (5) Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH” br. 39/14) – u daljem tekstu: Zakon. U slučaju da je prilikom uvida uočeno da je ponuda jednog ili više ponuđača neprihvatljiva, može se izjaviti žalba, u skladu sa čl.99. i 101. Zakona.

Ukoliko ugovorni organ ili Ured za razmatranje žalbi, postupajući po žalbi utvrde da je ponuda jednog ili više ponuđača neprihvatljiva, svojom odlukom može vratiti predmet na ponovnu evaluaciju i odlučivanje.

Ako nakon ponovne evaluacije ponuda ostane samo jedna prihvatljiva ponuda, onda se ne zakazuje ponovo e-aukcija, već se dodjeljuje ugovor ponuđaču koji je dostavio prihvatljivu ponudu, i to po cijeni koja je data u ponudi, a ne prema cijeni koja je postignuta e-aukcijom.

 

Članak 8. Pravilnika o uvjetima i načinu korištenja e-aukcije propisuje da je svako snižavanje cijene ponude u slučaju kriterija najniže cijene moguće u rasponu od 0,1 do 10% najniže početne cijene svih ponuda. Da li to znači da je snižavanje cijene moguće do maksimalno 10% najniže ponuđene cijene?

Člankom 1. stavak (3) Pravilnika o uvjetima i načinu korištenja e-aukcije (“Službeni glasnik BiH” broj 66/16) – u daljnjem tekstu: Pravilnik, je određeno da je e-aukcija način provođenja dijela postupka javne nabave, koji uključuje podnošenje novih cijena, izmijenjenih naniže, ili cijena i novih (poboljšanih) vrijednosti koje se odnose na određene elemente ponuda, a odvija se nakon početne ocjene ponuda i omogućava njihovo rangiranje pomoću automatskih metoda ocjenjivanja u informacijskom sustavu e-Nabave (u daljnjem tekstu: sustav e-Nabave).

Nadalje, člankom 8. stavak (2) Pravilnika je navedeno da svako snižavanje cijene ponude u slučaju ekonomski najpovoljnije ponude, je moguće u rasponu od 0,1% do 10% ponuđene cijene.

Kod kriterija najniža cijena rang u kojem se ponuditelji mogu kretati prilikom podnošenja cijene ponude računa se tako što se u prvom krugu e-aukcije izračuna fiksni faktor odbitka 0,1% do 10% od najniže cijene svih prihvatljivih ponuda. Fiksni faktor odbitka, izračunat u prvom krugu e-aukcije, u svim krugovima se uvijek odbija od najniže cijene kruga čime se dobija rang za svaki krug.

Javne nabavke i samo javne nabavke, u novom broju časopisa “Javne nabavke”

 

Kod kriterija ekonomski najpovoljnije ponude rang u kojem se ponuditelji mogu kretati prilikom podnošenja ponuda se računa tako što se u svakom krugu e-aukcije izračuna rang 0,1% do 10% od cijene svakog ponuditelja ponaosob. Kod kriterija najniže cijene u svakom trenutku postoji samo jedan rang za sve ponuditelje, dok kod kriterija ekonomski najpovoljnije ponude postoji onoliko rangova koliko ima ponuđača u e-aukciji.

Bitno je naglasiti da ponuditelji tijekom e-aukcije obaraju prvobitno ponuđenu cijenu, a ne da daju popust na istu. Napominjemo da se relativni raspon 0,1 do 10% koristi samo kako bi se izračunao apsolutni raspon u kojem ponuditelji mogu obarati cijenu, a sve u cilju jedne vrste zaštite kako ponuditelji ne bi „jednim klikom“ spustili cijenu odmah za npr. 90% što može dovesti u pitanje samu nabavu.

Naravno, ukoliko ponuditelj ima namjeru da obori cijenu za npr. 30% ili čak i više, to mu neće biti zabranjeno, s tim da će kod kriterija najniže cijene samo jednim klikom doći na prvo mjesto, jer kod ovog kriterija svako obaranje cijene može ići samo ispod trenutno najniže cijene tijekom e-aukcije. Ovo pravilo ne vrijedi kod kriterija ekonomski najpovoljnije ponude. Naime, u odnosu na početne cijene, ponuditelj koji je skuplji npr. 30% će morati više puta oboriti cijenu ako želi da bude najjeftiniji.

Međutim, za tako nečim možda neće imati ni potrebe obzirom da i sa većom cijenom može biti najpovoljniji (jer i drugi podkriteriji utiču na rezultat).

Također, ukoliko ne bi postojao navedeni raspon tada bi se desila i druga krajnost u smislu da ponuditelji obaraju cijenu za 0,01 KM, čime bi e-aukcija mogla postati besmislena ili bi se beskonačno odvukla zbog podnošenja nove cijene u posljednje dvije minute o čemu govori članak 5. stavak (1) Pravilnika.

Dakle, svi ponuditelji koji su dostavili prihvatljive ponude mogu u više navrata davati nove vrijednosti svojih ponuda, s tim da je u jednom „krugu“ moguće sniziti cijenu u rasponu od 0,1 do 10% od najniže cijene/ponuđene cijene.

Da li se u postupku javne nabavke u kojem je predviđena e-aukcija, ponuđačima uz Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda dostavlja i Izvještaj o održanoj e-aukciji, nakon što se ista održi?

Članom 18. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH“, br. 90/14 i 20/15) je propisan sadržaj zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda. Obim podataka koje ugovorni organ navodi u zapisniku zavise od vrste postupka javne nabavke, vrste i složenosti predmeta nabavke i drugih okolnosti koje se dese u toku postupka javne nabavke, kao npr. provjera računske ispravnosti, pojašnjenje neprirodno niske cijene, e-aukcija i sl.

Što se tiče podataka koje ugovorni organ navodi u zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda u postupku javne nabavke u kojem je održana e-aukcija, nakon održane e-aukcije sistem automatski šalje notifikaciju da je održana e-aukcija. Nakon toga je moguće generisati Izvještaj o toku i završetku e-aukcije, koji prikazuje početnu rang listu ponuđača koji su pozvani da učestvuju u e-aukciji, tok e-aukcije i konačnu rang listu ponuđača koji su učestvovali u e-aukciji.

Dakle, u zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda između ostalih podataka o postupku nabavke ugovorni organ navodi da je u istom predviđeno održavanje e-aukcije, da je ista zakazana, otkazana i/ili održana u postupku nabavke. Takođe, poštujući opće principe javnih nabavki, a posebno princip transparentnosti smatramo da navedeni Izvještaj o toku i završetku e-aukcije treba da bude sastavni dio zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.

 

Kako se u e-Aukciji vrši umanjenje ukupne cijene u slučaju kad se tehnička specifikacija sastoji od više pozicija?

Člankom 8. stavak (3) Pravilnika propisano je da kada se ukupna cijena odnosi na tehničku specifikaciju koja se sastoji iz više pozicija tada se svaka od pozicija umanjuje za isti postotak koliko iznosi konačno procentualno umanjenje ukupne cijene postignute nakon e-aukcije, te se na tako umanjene cijene nudi zaključenje ugovora najpovoljnijem ponuditelju u skladu sa članom 72. Zakona o javnim nabavama.

Iz navedene odredbe Pravilnika je jasno da se zaključenje ugovora nudi najpovoljnijem ponuditelju nakon što se sve pozicije umanje za isti postotak koliko je i konačno procentualno umanjenje cijene nakon provedene e-aukcije. S obzirom da zaključenje ugovora izabranom ponuditelju, u skladu sa člankom 72. Stav (1) Zakona, nudi ugovorno tijelo koje je provelo postupak javne nabave, nema sumnje da umanjenje cijena takođe vrši ugovorno tijelo, te tako umanjene cijene unosi u ugovor koji se onda dostavlja najpovoljnijem ponuditelju na potpis.

Dakle, nakon održane e-akcije nije potrebno ponovno tražiti ponudu od najpovoljnijeg ponuditelja jer ugovorno tijelo unosi nove cijene u ugovor koji dostavlja najpovljnijem ponuditelju.

 

Da li je moguće zakazati e-aukciju ukoliko dva ponuđača koja su najpovoljnija imaju u potpunosti jednake cijene?

U slučaju da je predviđena e-aukcija i da dva ili više ponuđača ponude identičnu početnu cijenu ponude, tada se svakako e-aukcija može zakazati. U slučaju da je u e-aukciji predviđen kriterij najniže cijene, tada svako obaranje cijene može ići samo ispod trenutno najniže cijene u toku e-aukcije. Dakle, nije moguće da se e-aukcija okonča sa dvije identične cijene, u slučaju kriterija najniže cijene.

Međutim, može se desiti da su početne cijene identične i da tokom e-aukcije ne dođe ni do jednog obaranja cijena, ali se u tom slučaju postupak poništava obzirom da nije moguće izvršiti odabir. U slučaju kriterija ekonomski najpovoljnije ponude, cijene i u toku e-aukcije mogu biti identične obzirom da pored cijene i drugi elementi utiču na odabir najpovoljnie ponude.

Tags: agencija za javne nabavke, e-aukcija, e-nabavke, javne nabavke
Podijeli na:
  • Share on Facebook
  • Share on Twitter
  • Share on Google+
  • Share on Linkedin
Preporučujemo
javne nabavke Mišljenje AJN: Provođenje pregovora sa kandidatima/ponuđačima telefonskim putem
Poziv za nominaciju kandidata za prvu obuku službenika za javne nabavke
Kako pojednostaviti nabavku i servisiranje opreme za kancelarijsku štampu
zakon o javnim nabavkama Praktična provjera kvalifikacione sposobnosti ponuđača
STAV AJN: Da li se ponuda ponuđača koji je preuzeo TD sa Portala javnih nabavki, a nije…
DKOM Goran Matešić: Možda izgleda kao da nema sustava, da smo svi korumpirani, ali...

FACEBOOK:

ONLINE SHOP

  • Komentar zakona o javnim nabavkama 199.00KM
  • 101 presuda suda bih iz oblasti javnih nabavki s komentarom 101 presuda Suda BiH iz oblasti javnih nabavki sa komentarom 90.00KM – 190.00KM
  • pretplata za casopis SUPER PONUDA Pretplata za 2021.+CD Ugovori u postupcima javnih... 310.00KM 220.00KM
  • Pretplata na časopis "Javne Nabavke" za 2018. godinu 199.00KM 99.00KM
  • POSEBNA PONUDA ZA PRETPLATNIKE ČASOPISA JAVNE NABAVKE 299.00KM
  • Pretplata na časopis "Javne Nabavke" 199.00KM
  • TAKTIKE PREGOVARANJA 235.00KM 140.40KM
  • ERVIN KRESEVLJAKOVIC POSEBNA PONUDA ZA PRETPLATNIKE ČASOPISA JAVNE NABAVKE 219.00KM
  • STRUČNI ČASOPIS JAVNE NABAVKE 199.00KM

O NAMA

ZAMM media CONSULTING d.o.o. je društvo za izdavalaštvo, promet, usluge i savjetovanje sa sjedištem u Sarajevu. Firma je osnovana 2007. godine.

Zamm.ba je web stranica koja potencijalnim korisnicima omogućava pristup bogatoj biblioteci sa raznim naslovima vezanim za radne odnose, ekonomiju i računovodstvo, literaturu iz oblasti javnih nabavki i ostalu literaturu koja državnim službenicima ali i uposlenima u privatnom sektoru olakšava poslovanje.

Facebook Stranica

Online Shop

  • Komentar zakona o javnim nabavkama 199.00KM
  • 101 presuda suda bih iz oblasti javnih nabavki s komentarom 101 presuda Suda BiH iz oblasti javnih nabavki sa komentarom 90.00KM – 190.00KM
  • pretplata za casopis SUPER PONUDA Pretplata za 2021.+CD Ugovori u postupcima javnih... 310.00KM 220.00KM

KONTAKT

Branislava Đurđeva broj 18
71000, Sarajevo
Bosna i Hercegovina

Facebook: www.facebook.com/pg/jn.strucnicasopis/

Email: info@zamm.ba

Web: https://zamm.ba

Telefon: +387 33 554-731

Fax: +387 33 554-756

© 2018 ZAMM MEDIA | Dizajn: Digital PR
Samo za praktičare javnih nabavki / STRUČNI ČASOPIS JAVNE NABAVKE zamm media consulting ZAMM mC Nova pobjeda u nizu: ZAMM mC osvojio FIS gol 2019
Scroll to top