Opis
Nedostatak literature iz područja poslovnog planiranja potaknuo nas je, da u našoj izdavačkoj kući izdamo učinkovit vodič koji će Vam biti od velike pomoći kod izrade konkretnog poslovnog plana. Knjiga je namijenjena generalnim direktorima, voditeljima odjela u velikim korporacijama, direktorima u manjim i srednjim preduzećima, voditeljima neprofitnih organizacija, upravnicima u javnim institucijama, svim onima koji moraju sastavljati, odobravati, financirati i provoditi poslovne planove.
Zapravo svima koji moraju sastaviti poslovni plan u cjelini ili neki njegov dio, strateški plan, marketinški plan,plan za istraživanje i razvoj ili finansijski plan. Možda vodite preduzeće, koje trenutno u teškom stanju, ili su se dogodile promjene na tržištu, pripremate poslovne planove za koje tražite suglasnost, dijelite investicijski kapital ili planirate vlastite investicije, radite u većem preduzeću, pa ste upravo Vi dobili zadatak da napravite poslovni plan.
Knjiga vam pokazuje kako ispuniti četiri ključna cilja – formalna dokumentacija, finansiranje, odobravanje i operativni menadžment – time će vaš plan postati dokument kojemu je udahnut život. Ukratko, ova knjiga vam pokazuje kako:
1. procijeniti sadašnje stanje poslovanja, uključujući znanja i vještine, resurse,proizvode, tržišta i konkurenciju definirati viziju, zadaću, vrijednosti, temeljne i operativne ciljeve
2. razviti strateške i operativne planove
3. izraditi finansijska predviđanja, proekciju priliva novca i operativni finansiski plan
4. sažeti sve te infiormacije zajedno u dobro napisan poslovni plan
5. ustanoviti koja vam je vrsta finansiranja potrebna, odnosno da li je uopće potrebna
6. iskoristiti postojeći višak ili procijeniti gdje tražiti izvore finansiranja
7. ocijeniti vrijednost posla i predvidjeti povrat ulaganja
8. pribaviti potrebne dozvole i osigurati izvore finansiranja
9. koristiti poslovni plan za učinkovito i uspješno vođenje poslova
Utisci
Još nema utisaka.