• 0Shopping Cart
ZAMM MEDIA CONSULTING | SARAJEVO KONSALTING CENTAR
  • ZAMM CONSULTING
    • O Nama
    • Usluge
    • Projekti
    • Misija
    • Javne Nabavke
    • Javno privatno partnerstvo
  • POSLOVNA LITERATURA
    • Preporučujemo
    • Novo
    • Akcija
  • ČASOPIS JAVNE NABAVKE
    • Godišnja pretplata za stručni časopis JAVNE NABAVKE + CD
    • Tema
    • Korisno
    • Intervju
    • Pitanja i Komentari
  • SEMINARI I EDUKACIJE
    • Aktuelno
    • Registracija
    • Arhiva
    • Forum javnih nabavki
  • BIZNIS VIJESTI
    • BiH
    • Regija
    • Svijet
    • Blog
    • Nije sve u poslu
  • ZAMM SPORT
    • Pozitivna Strana Sporta
    • ZAMM Tim
    • AFA
  • KONTAKT
  • Menu
sluzbenika

KONKURSI: Otvorena radna mjesta u sektoru javnih nabavki

25/04/2019/in BiH, Biznis Vijesti /by Azra Islamagić

Za sve one koji razmišljaju o promjeni radne sredine u nastavku donosimo nekoliko izdvojenih oglasa/konkurs s portala posao.ba. U nastavku pročitajte koji su to poslodavci i institucije u potrazi za osposobljenim kadrom u oblasti javnih nabavki. SRETNO!

Shimadzu d.o.o

Asistent u prodaji i nabavci medicinske opreme (m/ž)

Shimadzu je vodeći svjetski proizvođač uključen u istraživačke aktivnosti najsuvremenijih znanstvenih područja; od ekologije i medicine, preko zračne i automobilske industrije pa sve do proizvodnje industrijske, analitičke, mjerne i biotehnološke opreme.

Sa svojim proizvodnim, prodajnim i servisnim lokacijama diljem svijeta te preko 10 500 zaposlenih, težimo postati globalna kompanija koja podupire zdrav i ugodan život na dobrobit čovječanstva i planete Zemlje.

Trenutno tražimo dinamičnog kandidata za sljedeću poziciju:

 

Asistent u prodaji i nabavci medicinske opreme (m/ž)

Poslovni zadaci: 

  • Svakodnevna komunikacija sa dobavljačima i kupcima
  • Praćenje zakonske regulative o javnoj nabavci
  • Izrada ponuda za javnu nabavku
  • Koordinacija rada prodaje i ostalih odjela unutar firme
  • Kontinuirano  učenje i usavršavanje

Uslovi: 

  • VŠS/VSS –eletrotehnika, mašinstvo ili slično
  • Spremnost za rada u timu
  • Aktivno znanje engleskog jezika
  • Važeća vozačka dozvola B kategorije
  • Ekspert u poslovima javne nabavke
  • Dobro poznavanje rada MS Offica
  • Samoinicijativnost te visoka motiviranost i želja za radom i učenjem

Biti zaposlenik Shimadzua znači imati mogućnost kontinuirane edukacije i napretka u međunarodnom okruženju uz stimulativna primanja i pozitivnu i motivirajuću radnu atmosferu; radne zadatke obavljati na vrhunskoj tehnologiji i u bliskoj suradnji s kupcima te posjedovati slobodu oblikovanja i realizacije inovativnih, individualnih rješenja, a svime zajedno pridonositi globalnom cilju – postati broj jedan izborom korisnika diljem svijeta.

Ukoliko želite postati dio našeg tima, svoje zamolbe zajedno sa životopisom pošaljite do 03.05.2019. godine putem opcije “PRIJAVI SE NA OGLAS“.

Lokacija: Sarajevo

Broj pozicija: 1

Datum objave: 16.04.2019.

Trajanje oglasa: 17 dana (ističe 03.05.2019.)

K O N K U R S

Ured za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine

Na osnovu člana 21. stav 1. i člana 32. Zakona o reviziji institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine («Službene novine Federacije BiH», broj: 22/06), člana 10. Pravilnika o radu u Uredu za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine, broj: 09-02-1213-4/16 od 24.05.2017.godine – prečišćeni tekst i Odluke generalnog revizora Ureda za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine, broj: 12-34-614-1/19 od 25.03.2019. godine, raspisuje se
 
 
K O N K U R S
za popunu upražnjenih radnih mjesta u Uredu za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine
 
 
 I. RADNA MJESTA:
1. Revizor za reviziju učinka, 1 (jedan) izvršilac za rad na neodređeno vrijeme
 
2. Revizor za informacione tehnologije, 1 (jedan) izvršilac za rad na neodređeno vrijeme
 
3. Mlađi revizor za reviziju učinka, 1 (jedan) izvršilac za rad na neodređeno vrijeme
 
4. Stručni saradnik – lektor, 1 (jedan) izvršilac za rad na neodređeno vrijeme
 
5. Stručni saradnik za pravne poslove i poslove javnih nabavki, 1 (jedan) izvršilac za rad na neodređeno vrijeme – Opis poslova: priprema nacrte opštih akata koja se odnose na oblast javnih nabavki; ostvaruje saradnju sa organizacionim jedinicama za potrebe tekućeg održavanja i nabavke roba, usluga i radova; priprema nacrt i izmjene godišnjeg plana javnih nabavki Ureda za reviziju shodno potrebama Ureda za reviziju; obavlja sve poslove iz oblasti organizovanja i realizacije postupaka javnih nabavki;vrši istraživanje tržišta; shodno godišnjem planu nabavki Ureda za reviziju, priprema sve akte koji se odnose na javne nabavke za sve predmete nabavki, izuzev akata koje sačinjava komisija za javne nabavke;priprema odgovore po pravnim lijekovima, nakon što komisija za javne nabavke dostavi svoje izjašnjenje; izrađuje nacrte svih pojedinačnih ugovora iz nadležnosti Ureda za reviziju i stara se o njihovom provođenju; izvještava nadležnu Agenciju za javne nabavke o provedenim nabavkama; prikuplja i obrađuje podatke prema metodološkim uputstvima u cilju uspostave dokumentacionih materijala iz oblasti javnih nabavki i drugih materijala po potrebi i predlaže preduzimanje mjera u cilju sprovođenja propisa iz oblasti javnih nabavki; objavljuje obavještenja i dostavlja izvještaje u informacionom sistemu e- nabavke (elektronske javne nabavke); obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca i generalnog revizora.
 
II OPĆI USLOVI
 
Kandidati treba da ispunjavaju opće uslove predviđene članom 33. Zakona o reviziji institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine («Službene novine Federacije BiH», br.22/06) i to:
 
a. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
 
b. da je stariji od 18 godina;
 
c. da ima odgovarajuće obrazovne i stručne kvalifikacije;
 
d. da je zdravstveno sposoban (za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se prijavljuje);
 
e. da nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini tri godine prije podnošenja prijave za zaposlenje;
 
f. da se protiv njega ne vodi krivični postupak, niti da je pravomoćno osuđen na
 
III POSEBNI USLOVI
 
Pored općih uslova kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove predviđene Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Uredu za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Ured za reviziju) i to:
Za poziciju 5. Stručni saradnik za pravne poslove i poslove javnih nabavki
 
VSS – VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje po Bolonjskom sistemu studiranja sa najmanje ostvarenih 240 ECTS bodova, pravni fakultet, položen stručni ispit za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit, najmanje dvije godine radnog iskustva nakon sticanja visoke stručne spreme u struci, od čega jednu godinu na poslovima u oblasti javnih nabavki, dobro poznavanje rada na računaru, znanje engleskog jezika najmanje nivo A2.
 
IV POTREBNI DOKUMENTI
 
Prijava na konkurs dostavlja se na uredno popunjenom i svojeručno potpisanom prijavnom obrascu Ureda za reviziju, koji se može dobiti u prostorijama Ureda za reviziju ili na web-stranici Ureda za reviziju institucija u Federaciji BiH, www.vrifbih.ba.
 
Uz prijavu na Konkurs, kandidati su dužni priložiti originale ili ovjerene fotokopije dokumenata i to:
 
a) Dokumenti o ispunjavanju općih uslova (za sve pozicije):
 
uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci);
izvod iz matične knjige rođenih; ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti (ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavljaju samo kandidati koji budu odlukom generalnog revizora izabrani. Izabrani kandidati uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavljaju po okončanju konkursne procedure, a prije stupanja na rad); uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak izdato od nadležnog suda (ne starije od tri mjeseca);
uvjerenje da kandidat nije pravomoćno osuđen na kaznu zatvora za krivična djela sa izuzetkom krivičnih djela protiv sigurnosti u saobraćaju u skladu sa Krivičnim zakonom, izdato od nadležnog ministarstva unutrašnjih poslova, (dostavljaju po okončanju konkursne procedure, a prije stupanja na rad, ne starije od tri mjeseca); izjava kandidata da nije obuhvaćen odredbama člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine, ovjerena od strane nadležnog općinskog organa;
izjava kandidata da nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini tri godine prije podnošenja prijave za zaposlenje, ovjerena od strane nadležnog općinskog organa.
b) Dokumenti o ispunjavanju posebnih uslova:
Za radno mjesto 5. Stručni saradnik za pravne poslove i poslove javnih nabavki
 
– diplomu o završenom pravnom fakultetu, univerzitetska diploma (nostrifikovane diplome, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 06.04.1992. godine) odnosno, za kandidate koji su visoko obrazovanje stekli po Bolonjskom procesu uz univerzitetsku diplomu i dodatak diplomi. Izuzetno, samo u slučaju da visokoškolska ustanova dodatak diplomi nije uopšte izdavala, niti za jednog diplomca, kandidat je dužan da uz ovjerenu kopiju univerzitetske diplome, dostavi uvjerenje visokoškolske ustanove da dodatak diplomi nije uopšte izdat, niti za jednog diplomca;
 
– potvrdu o traženom radnom iskustvu (potvrda o radnom iskustvu u trajanju od dvije godine nakon sticanja visoke stručne spreme, u struci, od čega jednu godinu na poslovima u oblasti javnih nabavki);
 
– uvjerenje o položenom stručnom ispitu za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit; – dokaz o poznavanju rada na računaru;
 
– dokaz o znanju engleskog jezika, najmanje nivo A2.
 
V OSTALE NAPOMENE
 
Proces izbora i imenovanja po ovom Konkursu provest će se u skladu sa odredbama člana 34. Zakona o reviziji institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine («Službene novine Federacije BiH», br. 22/06) i internim aktima Ureda za reviziju.
 
Izabrani kandidati pozvat će se da u primjerenom roku, a prije zasnivanja radnog odnosa u Uredu za reviziju, dostave uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta i uvjerenje da kandidat nije pravomoćno osuđen na kaznu zatvora za krivična djela sa izuzetkom krivičnih djela protiv sigurnosti u saobraćaju u skladu sa Krivičnim zakonom, izdato od nadležnog ministarstva unutrašnjih poslova. O rezultatima Konkursa, kandidati će biti obavješteni dostavom odluke o izboru i prijemu izabranog kandidata u Ured za reviziju. Sa izabranim kandidatima ugovorit će se probni rad. Ako se na Konkurs ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uslove iz Konkursa, ili iz nekih drugih opravdanih razloga, generalni revizor može obustaviti postupak izbora po ovom Konkursu.
 
Sažetak Konkursa se objavljuje u dnevnim novinama “Oslobođenje“ i „Večernji list“, a cjeloviti tekst Konkursa objavljuje se na web stranici Ureda za reviziju institucija u Federaciji BiH, www.vrifbih.ba.
 
Prijavu na ovaj Konkurs, sa svim potrebnim dokumentima dostaviti najkasnije u roku od 30 dana, od dana posljednje objave ovog Konkursa, lično ili preporučenom poštom, na adresu:
„Ured za reviziju institucija u Federaciji B i H“
Ul. Ložionička br. 3
71 000  S a r a j e v o
 
Na koverti sa prijavom obavezno naznačiti: „Prijava na Konkurs – ne otvarati“. Na poleđini koverte navesti ime i prezime podnosioca, adresu i kontakt telefon.
 
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se razmatrati. U skladu za Zakonom o reviziji institucija u FBiH, Ured za reviziju nema obavezu vraćanja zaprimljenih prijava na Konkurs.
Lokacija: Sarajevo
Broj pozicija: 1
Datum objave: 03.04.2019.
Trajanje oglasa: 27 dana (ističe 30.04.2019.)

 

JAVNI KONKURS 

OPĆINA VISOKO

Na osnovu člana 24., a u vezi sa članom 74a. Zakona o državnoj službi u Federaciji BiH (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12), člana 1. Zakona o preuzimanju Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona”, broj: 3/12) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provođenja javnog konkursa i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 13/19), Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, na zahtjev Općine Visoko, objavljuje
JAVNI KONKURS
za popunu radnog mjesta državnog službenika u Općini Visoko 5 /751
 
– Stručni saradnik za pripremu projekata i izradu aplikacija u Službi za lokalni ekonomski razvoj, komunalne poslove, zaštitu okoline i javne nabavke, Odsjek za lokalni ekonomski razvoj – 1 (jedan) izvršilac
 
Opis poslova: 
priprema projekte i izrađuje aplikacije za više nivoe vlasti, organizuje i vodi aktivnosti apliciranja za grantove i fondove domaćih i međunarodnih vladinih i nevladinih organizacija, prati i istražuje mogućnosti za prikupljanje sredstava potrebnih za razvojne programe i projekte, daje podršku mjesnim zajednicama u pripremi aplikacija za veće nivoe, priprema izvještaje o realizovanim projektima i pravda odobrena sredstva po osnovu aplikacija, priprema naloge za plaćanje nadležnom Odsjeku za finansije, prati Strategiju razvoja Općine Visoko, prati propise iz djelokruga rada Odsjeka, učestvuje u pripremi projektnih zadataka i predmjera u vezi sa izgradnjom infrastrukturnih i drugih objekata, izrađuje tehničku specifikaciju sa predmjerom radova koja je sastavni dio tenderske dokumentacije, obavlja i druge poslove po nalogu pretpostavljenog, a u skladu sa stručnom spremom i prirodom radnog mjesta i odgovoran je šefu Odsjeka.
 
Posebni uvjeti:
– VSS / VII stepen stručne spreme, ili prvi (najmanje 180 ECTS bodova), drugi ili treći ciklus Bolonjskog sistema studiranja, ekonomske, pravne ili tehničke struke,
– najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme,
– poznavanje rada na računaru,
– aktivno znanje engleskog jezika.
 
Pored posebnih uvjeta navedenih u javnom konkursu, kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete iz člana 25. Zakona o državnoj službi u FBiH:
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina; 
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uvjeti za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta, lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
 
Prijavljivanje – potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton ili na web stranici Agencije www.adsfbih.gov.ba).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, u skladu sa uslovima iz konkursa ( original ili ovjerena kopija), na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton ili na web stranici Agencije www.adsfbih.gov.ba).
3. Kandidati za radno mjesto stručnog saradnika koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
a) fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u jednoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06. 04. 1992. godine),
b) dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c) dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
 
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita, kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, www.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita, smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure. Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavjestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa. Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa sa danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa, biće isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje. Prijavu, sa traženim dokumentima, treba dostaviti u roku od 15 dana od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
 
Agencija za državnu službu Federacije BiH
Odjeljenje Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton
Kučukovići broj 2, 72000 Zenica
sa naznakom: “Javni konkurs za popunu radnog mjesta državnog službenika u Općini Visoko“, sa pozivom na broj: 04-34-8-59/19
Lokacija: Visoko
Broj pozicija: 1
Datum objave: 24.04.2019.
Trajanje oglasa: 14 dana (ističe 08.05.2019.)

Power Construction Corporation Kina (POWERCHINA)

Menadžer za tendere / Tender Manager (m/ž)
Za našu kancelariju u Zagrebu tražimo:Menadžer za tendere (m/ž)Odgovoran za: – pripremu troškovnika i tehničkih dokumenta / ponuda za infrastrukturne projekte (željeznice, putevi i sl.), projekti zaštite voda, energetski projekti, monitoring tendera, pripremu tehničke ponude i izradu kalkulacije- održavanje odnosa sa postojećim partnerima / kompanijama i uspostavljanje odnose novim partnerima i sl.
Opis posla:
– priprema ponude za tender
– priprema troškovnika, tehničkih dokumenta kao i kvalifikacijskih dokumenata ponuda
– analiza dokumenata za ponude/natječaje , naročito tehnički dio ponude te kalkulacija ponude
– komunikacija sa potencijalnim partnerima (članovima JV, podizvođačima ili dobavljačima), obilazak radilišta i komunikacija sa klijentima
– prikupljanje i analiza historijskih podataka i informacija
– priprema izvještaja i uspostavljanje baze podataka
– ostali vezani poslovi
Lokacija: Zagreb
Broj pozicija: 1
Datum objave: 16.04.2019.
Trajanje oglasa: 13 dana (ističe 30.04.2019.)

Exclusive d.o.o.

Exclusive doo Zenica – prodaja kancelarijskog i potrošnog materijala, školskog pribora, darovnog asortimana i poslovne galanterije, te biro opreme i računara.

Uslijed širenja poslovanja, u potrazi smo za pozitivnom i motiviranom osobom, odličnih komunikacijskih vještina, koja želi raditi u dinamičnoj sredini I uživati u izazovima posla. Ukoliko želite postati dio našeg dinamičnog tima i profesionalnog okruženja, prijavite se na konkurs za radno mjesto:

Saradnik /ca za tendersko poslovanje (m/ž) 

Opis poslova i odgovornosti: 

  • Vrši analize tržišta tendera, konkurencije i priprema prijedloge nastupa kompanije u tenderskom postupku;
  • Prati objavljene tendere, preuzima tendersku dokumentaciju i vrši analize tenderske objave;
  • Priprema cjelokupnu tendersku dokumentaciju za delegirane postupke;
  • Vrši analize cijena i asortimana;
  • Priprema uzorke, certifkate i uvjerenja;
  • Provodi pripremu tehničkog dijela ponude;
  • Priprema kalkulativni dio tenderske ponude uz detaljnu analizu i pripremu cijena iz prethodnih postupaka, analize konkurentnih cijena i trenutnih tržišnih cijena;
  • Pravovremeno, tačno i cjelovito informiše nabavu, fakturiste, logistiku za planirane isporuke (fakturiranje, dostava);
  • Provodi ostale aktivnosti delegirane od strane voditelja/ice tenderskog tima.

Od Vas kao najboljeg kandidata očekujemo: 

  • Najmanje jedna godine iskustva u radu sa javnim nabavkama i ugovornim organima
  • Najmanje dvije godine rada u prodaji
  • Iskustvo u pripremanju ponuda i kalkulacijama cijena

Obrazovanje:

  • Najmanje SSS ekonomskog usmjerenja
  • Pozeljno Ekonomski fakultet

Vještine: 

  • Komunikativnost
  • Timski rad
  • Pozornost na detalje

Šta možete očekivati od nas kao poslodavca? 

  • Rad u modernom i prijatnom okruženju
  • Zanimljiv i dinamičan posao
  • Stabilan posao uz redovna mjesečna primanja
  • Profesionalno usavršavanje
  • Bonuse za dodatno ostvarene rezultate

Zainteresirani kandidati mogu dostaviti svoj CV i motivacijsko pismo putem opcije“PRIJAVI SE NA OGLAS”.

Nepotpune prijave neće biti uzete u razmatranje.

Lokacija:Sarajevo

Broj pozicija:1

Datum objave:17.04.2019.

Trajanje oglasa:15 dana (ističe 02.05.2019.)

 

JAVNI KONKURS

OPĆINA BREZA

Stručni saradnik za poslove katastra zemljišta i provođenja promjena stanja u katastarskom operatu (m/ž)
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06 i 4/12), člana 1. Zakona o preuzimanju Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona”, broj: 3/12) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provođenja javnog konkursa i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 13/19), a na zahtjev Općine Breza, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje
 

JAVNI KONKURS

za popunu radnih mjesta državnih službenika u Općini Breza 5 / 750
 
Radna mjesta:
01. Stručni saradnik za razvoj i investicije u Odjelu za lokalni razvoj i investicije – 3 (tri) izvršioca
02. Stručni saradnik za poslove katastra zemljišta i provođenja promjena stanja u katastarskom operatu – 1 (jedan) izvršilac
 
01. Opis poslova: učestvuje u pripremi općinskih razvojnih planova i strategija; identificira, formuliše i utvrđuje prioritetne i druge projekte za područje Općine Breza i priprema godišnje akcione planove po utvrđenoj metodologiji propisanoj od strane Općinskog vijeća i Općinskog načelnika; priprema općinske programe javnih investicija; vodi postupak i izdaje odobrenja za izvanredni prevoz, prekomjernu upotrebu lokalnih cesta, odobrenje za izgradnju objekata i instalacija na lokalnoj cesti, odobrenje za izgradnju priključka, odnosno prilaza na lokalne ceste; vrši dostavljanje programa i projekata nadležnim ministarstvima na nivou Federacije BiH i kantonalnom nivou; prati implementaciju i izvještava o implementaciji projekata i programa na nivou Općine Breza, a u skladu sa važećim propisima; prati implementaciju i izvještava o implementaciji projekata i programa koji se izvode na području Općine Breza, a koji se finansiraju iz sredstava viših nivoa vlasti; vrši poslove organizacije i koordinacije u upravljanju sredstvima namijenjenim za lokalni razvoj Općine Breza; učestvuje u radu komisija za javne nabavke roba, radova i usluga za potrebe Općine Breza u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i općim aktima Općine Breza u oblasti javnih nabavki; prati realizaciju zaključenih ugovora o javnim nabavkama roba, radova i usluga i izvještava o istoj; učestvuje u pripremi i izradi prijedloga akata koje iz svoje nadležnosti usvajaju institucije Federacije BiH i kantona, a iz oblasti investicija i razvoja; priprema i izrađuje izvještaje i informacije iz djelokruga Službe; vrši i druge poslove koje mu odredi pomoćnik Općinskog načelnika za lokalni razvoj, privredu, investicije i poslove mjesnih zajednica i Općinski načelnik; za svoj rad neposredno je odgovoran šefu Odjela za lokalni razvoj i investicije i pomoćniku Općinskog načelnika za lokalni razvoj, privredu, investicije i poslove mjesnih zajednica.
 
Posebni uvjeti:
– VSS – VII stepen ili visokoškolski studij vrednovan sa najmanje 180 ECTS bodova – ekonomija, pravo, društveni ili tehnički smjer,
– najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, odnosno visokog obrazovanja,
– poznavanje rada na računaru.
 
02. Opis poslova: rješava jednostavnije upravne stvari u prvostepenom upravnom postupku; vodi postupke radi utvrđivanja činjenica o kojima se ne vode službene evidencije i izrađuje odgovarajuća uvjerenja o tim činjenicama; sprovodi administrativno izvršenje rješenja i zaključaka u skladu sa zakonom; vrši stručnu obradu sistemskih rješenja od značaja za katastar zemljišta; vrši izradu analitičkih, informativnih i drugih materijala u okviru poslova (tipski izvještaji, redovne ili periodične informacije i slično); prati i istražuje promjene u imovinsko-pravnim odnosima na području Općine i izrađuje potrebnu dokumentaciju o tim promjenama; prikuplja, sređuje, evidentira, kontroliše i obrađuje podatke prema uputstvima i uspostavlja odgovarajuće dokumentacione materijale; odgovara za tačnost, ažurnost i potpunost podataka i blagovremeno izvršavanje i drugih poslova iz svog djelokruga rada; obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika Općinskog načelnika; za svoj rad odgovoran je Općinskom načelniku i pomoćniku Općinskog načelnika za prostorno uređenje, zaštitu okolice, geodetske i imovinsko-pravne poslove.
 
Posebni uvjeti:
– VSS – VII stepen ili visokoškolski studij vrednovan sa najmanje 180 ECTS bodova – pravni fakultet,
– najmanje 1 (jedna) godina radnog staža u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, odnosno visokog obrazovanja,
– poznavanje rada na računaru.
 
Pored posebnih uvjeta navedenih u javnom konkursu kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine:
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uvjet za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban/a za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
 
Prijavljivanje – potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton, ili na web stranici Agencije www.adsfbih.gov.ba).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, u skladu sa uslovima iz konkursa (original ili ovjerenu kopiju), na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Odjeljenja Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton ili na web stranici Agencije www.adsfbih.gov.ba).
3. Kandidati koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):
a) fakultetsku diplomu (nostrifikovana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nastaloj raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
b) dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,
c) dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.
 
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, www.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju.
 
Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
 
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa. Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa sa danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni.
 
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa biće isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
 
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
 
Agencija za državnu službu Federacije BiH
Odjeljenje Agencije za Zeničko-dobojski i Srednjobosanski kanton
Kučukovići br. 2, 72000 Zenica
sa naznakom: “Javni konkurs za popunu radnih mjesta državnih službenika u Općini Breza sa pozivom na broj: 5/750“
Lokacija: Breza
Broj pozicija: 1
Datum objave: 16.04.2019.
Trajanje oglasa: 14 dana (ističe 30.04.2019.)
NAPOMENA Oglasi su  preuzeti sa zvaničnih web stranica gore navedene institucije ili iz drugih izvora oglašavanja. Molimo da za dodatne informacije kontaktirate nadležne.
Tags: javne nabavke, konkurs, opis posla, posao
Podijeli na:
  • Share on Facebook
  • Share on Twitter
  • Share on Google+
  • Share on Linkedin
Preporučujemo
agencija za javne nabavke Preferencijalni tretman domaćeg produžen do 01. juna 2021.
kmentari i nepravilnosti Bodovanje i kriteriji za bodovanje ponude
ponuda Javne nabavke i rokovi za dostavljanje ponuda
ODGOVARAMO: U izjavi o ispunjenosti uvjeta iz člana 45.ZJN...
seminar SEMINAR/NEUM: Elektronske ponude i praktična primjena ZJN
mala i srednja preduzeca Učešće malih i srednjih preduzeća u javnim nabavkama

FACEBOOK:

ONLINE SHOP

  • Komentar zakona o javnim nabavkama 199.00KM
  • 101 presuda suda bih iz oblasti javnih nabavki s komentarom 101 presuda Suda BiH iz oblasti javnih nabavki sa komentarom 90.00KM – 190.00KM
  • pretplata za casopis SUPER PONUDA Pretplata za 2021.+CD Ugovori u postupcima javnih... 310.00KM 220.00KM
  • Pretplata na časopis "Javne Nabavke" za 2018. godinu 199.00KM 99.00KM
  • POSEBNA PONUDA ZA PRETPLATNIKE ČASOPISA JAVNE NABAVKE 299.00KM
  • Pretplata na časopis "Javne Nabavke" 199.00KM
  • TAKTIKE PREGOVARANJA 235.00KM 140.40KM
  • ERVIN KRESEVLJAKOVIC POSEBNA PONUDA ZA PRETPLATNIKE ČASOPISA JAVNE NABAVKE 219.00KM
  • STRUČNI ČASOPIS JAVNE NABAVKE 199.00KM

O NAMA

ZAMM media CONSULTING d.o.o. je društvo za izdavalaštvo, promet, usluge i savjetovanje sa sjedištem u Sarajevu. Firma je osnovana 2007. godine.

Zamm.ba je web stranica koja potencijalnim korisnicima omogućava pristup bogatoj biblioteci sa raznim naslovima vezanim za radne odnose, ekonomiju i računovodstvo, literaturu iz oblasti javnih nabavki i ostalu literaturu koja državnim službenicima ali i uposlenima u privatnom sektoru olakšava poslovanje.

Facebook Stranica

Online Shop

  • Komentar zakona o javnim nabavkama 199.00KM
  • 101 presuda suda bih iz oblasti javnih nabavki s komentarom 101 presuda Suda BiH iz oblasti javnih nabavki sa komentarom 90.00KM – 190.00KM
  • pretplata za casopis SUPER PONUDA Pretplata za 2021.+CD Ugovori u postupcima javnih... 310.00KM 220.00KM

KONTAKT

Branislava Đurđeva broj 18
71000, Sarajevo
Bosna i Hercegovina

Facebook: www.facebook.com/pg/jn.strucnicasopis/

Email: info@zamm.ba

Web: https://zamm.ba

Telefon: +387 33 554-731

Fax: +387 33 554-756

© 2018 ZAMM MEDIA | Dizajn: Digital PR
SEMINAR “Elektronske ponude u postupcima javnih nabavki” –... elektronske ponude nabavke cpv evropske direktive CPV kodovi ???? direktive EU i javne nabavke u BiH
Scroll to top